viernes, 4 de noviembre de 2016

JO, ARA






Gairebé fa dos anys vaig sentir la necessitat d'escriure en valencià. Eixa necessitat es va convertir en un repte. El fruit d'eixa necessitat i d'eixe repte és: Jo, ara.

Amb aquest llibre que publicarà UNARIA vaig guanyar el XVII Premi de Narrativa Breu "Josep Pascual Tirado". Premi que m'entregaran el 16 de Novembre. El llibre es presentarà el 6 de desembre a les 19.30 en la llibreria Babel. De moment us ensenye la portada, dissenyada per David Díaz Mundina a partir d'una fotografia que li vaig enviar.


Aquest recopilatori de relats, pretén que ens endinsem al cervell d'una quarantena de personatges i que experimentem amb ells el que viuen, en comptes d'escoltar el que ens volen contar.



Hace dos años sentí la necesidad de escribir en valenciano. Esa necesidad se convirtió en un reto. El fruto de esa necesidad y ese reto es: Jo, ara.

El próximo 16 de noviembre me entregarán el XVII Premi de Narrativa Breu "Josep Pascual Tirado" y el 6 de diciembre a las 19.30 se presentará el libro en la librería Babel. De momento os muestro la portada diseñada por David Díaz Mundina a partir de una fotografía que le mandé.


Este recopilatorio pretende que nos metamos en la cabeza de cuarenta personajes y que experimentemos con ellos lo que viven, en vez de escuchar lo que nos quieren contar.

No hay comentarios: