sábado, 12 de junio de 2021

Horizonte republicano


Ha estat un goig col·laborar com a jurat amb l'organització del Certamen Literari "Horizonte republicano", impulsat per Podem Castelló. Ahir, en l'acte de lliurament de premis vaig tindre la sort que em convidaren a entregar el premi a Lorca Prado Moliner, una jove que amb el seu relat, "La primera vegada" va demostrar que té fusta i olfacte d'escriptora.

La iniciativa es va posar en marxa en molt poc de temps, amb poc pressupost, però amb molta il·lusió. Va arribar un allau de relats. Esperem que aquesta haja estat la primera edició de moltes, d'una iniciativa que ha permés mostrar que l'esperit republicà està molt viu i que lluitar pels valors que representa és molt necessari. Cada volta més.


Ha sido una gozada colaborar como jurado con la organización del Certamen Literario "Horizonte republicano", impulsado por Podem Castelló. Ayer, en el acto de entrega de premios tuve la suerte de que me invitaran a entregar el premio a Lorca Prado Moliner, una joven que con su relato, "La primera vegada" demostró que tiene madera y olfato de escritora.

La iniciativa se puso en marcha en muy poco tiempo, con poco presupuesto, pero con mucha ilusión. Esperemos que esta haya sido la primera edición de muchas, de una iniciativa que ha permitido mostrar que el espíritu republicano está muy vivo y que luchar por los valores que representa es muy necesario. Cada vez más.

https://youtu.be/-aAJMTAFXrk





No hay comentarios: